ככה הם ברזים לכיורי רחצה, הם יכולים להיות קטנים ודי שוליים בגלל נפח הזמן שאנו משתמשים בהם ביום אך החשיבות שלהם גבוהה. מה חשוב שיהיה בברז כיור הרחצה שלכם?

שהוא יהיה נוח ומותאם לשימוש

הדבר החשוב ביותר עם ברזים לכיור רחצה וברזים בכלל היא הנוחות שלהם. אי אפשר להשתמש בברז לא נוח ולהיות שלמים עם הבחירה שלכם וכשם שיש דגשים מסוימים לנוחות של ברזים למטבח, יש גם דגשים מסוימים שכדאי להתייחס אליהם כאשר מדובר בברזים לכיור רחצה. הברז אמנם לא צריך להיות גבוה כמו הברז שיש לכם במטבח כי לא ממלאים בו סיר, אך לא יזיק אם הוא יהיה גבוה גם כן כי אפשר למלא בו לעתים דליים במידה ואין ברז נוסף באמבטיה עצמה או בקיר. כמו כן ברז עם ידית אחת יהיה נוח יותר לוויסות נוח של המים החמים והקרים.

לצפייה בקולקציית הברזים לאמבטיה שלנו >>

שהוא יהיה מתאים בעיצובו למקום

חשוב שהברז יהיה מתאים לעיצוב של האמבטיה עצמה כיוון שרק כך תוכלו לקבל את ההרמוניה שאתם כל כך רוצים לקבל בחדר. חדר האמבטיה הוא אחד המקומות הכי נקיים ועדינים שיש בבית ואם הברז לא יתאים בצבע או בסגנון שלו, הוא יכול להיות מעין קוץ בשדה שושנים. לכן חשוב מאוד לבחון את העיצוב היטב ולהתאים אותו לעיצוב הכללי כאשר מלבד הצבע, יש צורך לבחון גם את הצורה שלו. הצורה יכולה להיות יותר מעוגלת או יותר מרובעת ואת זה כדאי לבחור לפי הרהיטים שיהיו באמבטיה וגם לפי ההעדפה שלכם. מבחינת הצבע אמנם כסוף הוא הברז הנפוץ והאוניברסלי אך לבחור גם זהב או לבן.

שהוא יהיה עמיד לאורך שנים רבות

חשוב מאוד שהברז יהיה גם עמיד לאורך שנים רבות. אם הברז לא יהיה עמיד, לא רק שהוא לא יהיה מעוצב כל כך בטווח הארוך הוא יכול גם להיות מאוד קשה לתפעול. יכול להיות החלודה תצטבר עליו ואז כבר לא יהיה לכם מה לעשות כי האחריות לא תעזור אם הספק גם ככה לא היה אמין. לכן חשוב לבדוק את התקן שלו וכמו כן את הספק שמוכר לכם, האם הוא מומלץ ומה הניסיון שיש לו בתחום.

שהמחיר שלו יתאים לתקציב הנתון

אי אפשר לפסוח על אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת ברזים לאמבטיה, המחיר. של ברז יכול להיות גבוה מעט בשל איכות החומרים שלו. ברז איכותי יכול לעלות  החל מחמש מאות שקלים ומעלה, ולמרות שלעיתים זה עושי להשמע מחיר מעט גבוה, תתפלאו לגלות שיש גם כאלו הנמכרים במחיר אף גבוה יותר. כמובן שהעיצוב ואיכות החומרים של הברז משפיעים מאוד על המחיר ובכל זאת כדאי להשקיע ולבחור ברז איכותי ומעוצב כי בוחרים אותו פעם אחת.