החל מהברז הקומפקטי והפשוט במבנהו ועד ברז קשת גבוה, והייחודי עוד יותר הוא מגוון הצבעים שמציעה הקולקציה החדשה, כולל העיצוב הייחודי בצבע שחור מוברש או שחור מט.

שחור מט או שחור מוברש – אמירה וחדשנות במטבח ובאמבטיה

אין ספק שבצבע השחור יש אמירה, יש חדשנות ונועזות. בין אם מדובר על ברז מטבח שחור מוברש או ברז מטבח שחור מט וכמובן ברזים בצבע זה לכיור או לאמבטיה, הם מיד ימשכו את תשומת הלב. ברזים בצבע שחור הם שיא המודרניות והחדשנות. הם יתאימו מאוד לאוהבי הסגנון המודרני ואפילו ההייטקי.

קולקציית הברזים בצבע השחור של ורד ברזים כוללת בתוכה סוגים שונים של ברזים וגם יותר מגוון אחד. הגוונים השונים של השחור, שחור מט ושחור מוברש, נבדלים גם בטקסטורה של הצבע: שחור מט הוא גוון אחיד וחלק בעוד השחור המוברש הוא בעל טקסטורה מחוספסת עדינה היוצרת תתי גוונים בתוכו כך שיש בו ייחודיות נוספת.

<< הקליקו לצפייה בקולקציית הברזים שלנו >>

ברז מטבח שחור מט- כשהמודרני והקלאסי נפגשים

ייחודיות נוספת של הצבע השחור שהופכת אותו לאטרקטיבי במיוחד הוא הקלאסיות והפשטות שבו. עם כל זה שהשחור הוא צבע בולט, בעל נוכחות ומתאים לעיצוב עכשווי ומודרני, הוא גם צבע קלאסי המשתלב היטב בכל צבע וסגנון שתבחרו.

המטבח מעוצב בסגנון כפרי? צבע שחור ישתלב היטב גם במטבח המעוצב בסגנון כפרי. להיפך- הוא אף ישדרג את המראה ויוסיף לו מעט “פלפל”- יהפוך את העיצוב הכפרי הפשוט לעיצוב אקלקטי יותר המשלב סגנונות שונים.

גם מבחינת הצבעים ברז שחור הוא נוח מאוד לעיצוב החלל. הוא מאפשר לכם להשתולל עם צבעים או לחילופין לבחור בצבעים הבהירים המסורתיים כשהברז השחור יכניס תחכום ועניין. תרצו בשלב מסוים להחליף את המטבח או האמבטיה? לשנות צבעים, להפוך את הכפרי למודרני? את הברז השחור תוכלו להשאיר ממש כפי שהוא.

ברזים שחורים במגוון צורות ודגמים

ברז מטבח שחור מוברש או שחור מט ניתן להתאים לא רק בצבעם אלא גם בצורתם ובפונקציות שהם כוללים. ברזי המטבח שמציעים ורד ברזים וכיורים כוללים פונקציות שונות כמו ברז נשלף, מסתובב או בעל מצבי זרימה שונים. ניתן גם לבחור בברז קבוע. גם באמבטיה הברזים השחורים הם בעלי מבנים שונים. אם רוצים ללכת על הסגנון הרך יותר אך בעל נוכחות, ברז קשת גבוה שהוא בולט אך בעל קוים מעוגלים יתאים מאוד. אם רוצים דווקא ברז בעל מראה מתוחכם או אפילו מראה תעשייתי שהוא טרנד מאוד חזק היום, ניתן לבחור ברז בעל קווים חדים ומראה מינימליסטי. ישנו גם ברז בעל ידיות עם מראה עתיק המזכירים סגנון ויקטוריאני, כאילו הברז נלקח מארמון באירופה.

הכי חשוב- ברז איכותי מגיע ממקום מקצועי ואמין

כיוון שברז מטבח שחור מט או שחור מוברש הוא טרנד שתופס מאוד חזק היום, חברות שונות מציעות ברזים שחורים בצורות ודגמים שונים. חשוב לבחור בחברה רצינית, מקצועית ואמינה.

חברת ורד ברזים וכיורים היא חברה מקצועית ובעלת מוניטין גבוה וותק של ארבעים שנה

בתחום הברזים והכיורים. יש לנו היצע רחב של ברזים כאשר החדשנות ומגוון הסגנונות לא באים על חשבון האיכות חייגו עכשיו למידע נוסף ולהזמנות 03-9644666.