כיורים הינם מרכיב מהותי בעיצוב הבית, וההשפעה שלהם על התוצאה של הנראות הסופית רבה, בייחוד כאשר אנו רואים אותם במרכז הבית במטבח, שגם אנו צריכים גם פרקטיקה ונוחות וגם עיצוב נעים לעין, לכן, אנו רואים בשנים האחרונות קפיצה משמעותית בעיצוב הכיורים תוך התמקדות חדשה ביצירת מראה ייחודי לכיור ושימוש בו לשם הקניית הטון הרצוי לחלל.
 
 

אז מהם יתרונות כיור מנירוסטה? מנירוסטה

 
 
 
ניקיון: נירוסטה הינה חומר פשוט ביותר לניקיון, אשר אינו מושפע כמעט כלל גם מחומרי ניקוי או חומרים מזיקים חזקים שונים. לאור האמור, כיורים מנירוסטה נשמרים לאורך זמן, ואנו יכולים ליהנות מכיור קל ופשוט לניקוי אשר אינו מצריך שימוש בחומרים מיוחדים או השקעת מאמץ יוצא דופן בניקויו.
 
מראה קלאסי: המראה של כיור נירוסטה יכול להשתלב כמעט בכל עיצוב, היות ומדובר במראה קלאסי אשר אינו מושך את העין בצורה יוצאת דופן. בעוד ישנם כאלו המעדיפים לעשות שימוש בעיצובים ייחודיים, לעיתים השימוש בעיצוב קלאסי דווקא עדיף, היות והוא לא נמאס עלינו לאורך זמן, הוא מאפשר לנו לשלב בינו לבין כמה סגנונות וכן הוא מאפשר לנו לשנות את העיצוב הכללי של החלל אחת לכמה שנים ללא החלפה של הכיור.
 
שמירה לאורך זמן: היות והנירוסטה הינה חומר עמיד ביותר, וכן היות וקל ופשוט לנקות את הכיור, כיור מנירוסטה נשמר באיכות טובה לאורך זמן רב. אנו לא רואים עם הזמן הצטברות כתמים, שריטות וסדקים על הכיור, כך שניתן ליהנות מכיור הנראה כחדש גם לאורך שנים רבות.
 
עיצובים ייחודיים: נירוסטה הינה חומר פשוט יחסית לעיבוד, המאפשר לנו ליהנות ממגוון רחב ביותר של עיצובים מרשימים וייחודיים, אשר אינם דומים לאלו המתאפשרים לנו כאשר אנו עושים שימוש בחומרים אחרים. אפשרויות העיצוב הרבות של כיור מנירוסטה מאפשרות לכל אחד לבחור את הכיור המתאים ביותר עבור החלל שהוא מעצב, ולהבטיח כי הוא מותאם בצורה מושלמת למראה המקום בו הוא מוצב וכמובן לארון או השיש עליהם הוא ממוקם.
 
תלייה ייחודית: המראה הייחודי של כיורי נירוסטה מאפשר לנו להציב אותם ללא תמיכה מכלל הכיוונים, אלא רק תמיכה מינימאלית לשם תלייתם. בצורה זו, הכיור חשוף כמעט לחלוטין, ואנו יכולים להשתמש באלמנט עיצובי זה לשם יצירת חלל ייחודי ומרשים תוך שימוש במראה הכיור מכלל כיווניו.
 

ורד- ברזים וכיורים מציעים מגוון רחב ביותר כיורים מנירוסטה

 
 
 
חשוב לדעת היכן לרכוש כיור נירוסטה איכותי בכדי ליהנות מהיתרונות הרבים של כיור מסוג זה. ורד- ברזים וכיורים מציעים מגוון רחב ביותר של מוצרים בתחום, ביניהם גם ברזי נירוסטה איכותיים ומעוצבים אשר יכולים להתאים לכל 
אחד ולהשתלב בצורה יפה ומעניינת בכל חלל.
לצפייה בקטלוג כיורי נירוסטה הקליקו כאן >>