ישנם ברזים בעלי מבנה דומיננטי ובולט יותר כמו ברז קשת גבוה, או ברז פרח בעל מבנה ומראה סולידיים יותר. הכל נתון לבחירתכם. גם מגוון הצבעים לברזים היום הולך ומתרחב. מעבר לברז מטבח ניקל שיהיה תמיד מבוקש ובו הערך המוסף

הוא דווקא הרוגע והקלאסיות שלו לצד העמידות של הניקל, ישנם גם ברזים בצבעים נוספים כמו זהב, שחור או ברונזה.

 
 

להתחיל את העיצוב מבחירת ברז

 

 

היום מגוון העיצובים בתחום הברזים גדול ורחב. אם אתם בוחרים להפוך את הברז לפריט עיצובי המושך תשומת לב, הוא יכול להוות ממש עוגן עיצובי, כלומר- שהוא יתן את הטון בבחירת הסגנון העיצובי של המטבח או האמבטיה ובחירת הפריטים האחרים כך יתאימו לסגנונו של הברז. גם אם בחרתם ברז מטבח ניקל, שצבעו סולידי, המבנה שלו יכול להיות דומיננטי ולמשוך תשומת לב.

ברז קשת גבוה הוא בעל עיצוב אלגנטי. ברז היוצא מהקיר ובעל מבנה תעשייתי, ישפיע משמעותית על עיצוב המטבח כולו.

לצפייה בקולקציית הברזים שלנו הקליקו כאן >>

 
 

להתאים את סוג הברז ומבנהו לצרכים שלכם

 
 

ישנם היום מספר מבנים עיקריים של ברזים המשפיעים על אופן התקנתם ועל השימוש בהם:

  • ברז שתי ידיות: עם החזרה לכפרי ולפשוט, טרנד שתופס היום חזק מאוד, ישנה גם חזרה לברזים בעלי שתי ידיות. ברז בעל שתי ידיות מתאים מאוד לסגנון עיצוב כפרי, סגנון טוסקני או סגנון פרובנס בהם החספוס והמראה העתיק בולטים. כיוון ששימוש בשתי ידיות הוא פחות נוח, הדגש בברז כזה הוא על העיצוב ופחות על הפונקציונליות ולכן יתאים במקום בו השימוש בברז הוא לעיתים פחות תכופות כמו שירותי אורחים או יחידת הורים.
  • ברז ידית אחת: ברז ידית אחת הוא הברז הנפוץ ביותר במטבח וגם באמבטיה. השימוש בו הוא נוח מאוד, כולל ויסות הטמפרטורה של המים. ברז ידית אחת ניתן למצוא במגוון דגמים וצבעים, כולל כמובן ברז מטבח ניקל.
  • ברז קיר: ברז מותקן על הקיר שמעל הכיור במקום על גבי המשטח הצמוד לכיור הוא ברז שבהתקנתו ישנם יתרונות רבים, ביניהם השמירה הקלה יותר על ניקיון הברז, שמירה על משטח יבש ופחות הצטברות אבנית ולכלוך בתחתית הברז. עם זאת, כדי ליהנות מן היתרונות חשוב לתכנן באופן מדויק את התקנת הברז כך שהמים יזרמו הישר אל מרכז הכיור ולא יתיזו החוצה.
 
 

ברז מטבח ניקל במגוון סגנונות ותוספות

 

בברז מטבח חשוב מאוד השילוב בין עיצוב לפונקציונליות. מצד אחד, המטבח, לפחות בדירות החדשות יותר, הוא חלק מחלל רחב יותר הכולל את הכניסה לבית ואת הסלון כך שהוא חשוף ופתוח ועיצובו, כולל הברז, נראים היטב. מצד שני, הברז צריך להיות נוח, לאפשר למצות את מלוא הפוטנציאל שבו. ברז מטבח ניקל שמציעה חברת ורד-ברזים וכיורים מגיע בדגמים שונים המתאימים לעיצוב וגם כוללים אופציות שונות כמו ברז נשלף,

ברז מסתובב ב- 360 מעלות ועוד. השילוב בין שתי הפונקציות מאפשר ניקוי קל ונוח של הכיור והמשטח סביבו. פונקציה נוספת היא שני מצבי זרימה: זרימה רגילה וזרימה חזקה. סגנונות העיצוב של הברז נותנים מראה מודרני והייטקי לעומת מראה וינטג’י וכפרי, או מראה תעשייתי לעומת מראה אלגנטי – הכל לפי בחירתכם.

 
 

בכל ברז ובכל סגנון – לעבוד מול חברה אמינה ומקצועית

 

חברות רבות מציעות היום ברז מטבח ניקל וגימורים אחרים בדגמים שונים. איך לבחור את החברה אצלה תרכשו את הברז? כיוון שהתקנת ברז היא מורכבת ואנו מייעדים אותה לטווח ארוך, חשוב לבחור במותג איכותי כמו Paffoni האיטלקי שמציעים בורד-ברזים וכיורים ומותגים אחרים שמציעה החברה.

ורד ברזים וכיורים היא חברה ותיקה הקיימת מעל 40 שנה, חברה בעלת ניסיון ומוניטין כך שברכישה בחברה תקבלו את הברז המתאים לכם ביותר שיהיה גם עמיד לאורך זמן.