התאמה של הברז לאופי הבישול וסגנון העיצוב של המטבח חייבת להיות חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים. בנוסף, כדאי להגדיר מראש את התקציב ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הבדלים בין הדגמים לפי המפרט הטכני וחומרי הגלם שמהם הברז מיוצר. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה כל התשובות

הברז המומלץ עבור המטבח הוא זה שמאפשר לנו לעבוד בנוחות מול הכיור. מלבד שטיפת ורחצת כלים, הברז גם חייב להיות נגיש כדי שיהיה נוח לשמור על היגיינה, לבשל וכן הלאה. עם זאת, התאמה אישית של הברז היא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב.

מה היתרונות של ברז נשלף למטבח ואיזה דגמים קיימים?

בשלב הראשון כדאי להבחין בין קטגוריות של ברזים. אפשרות אחת למשל היא להתמקד בדגמים של ברז רגיל, בעוד אפשרות אחרת היא לבחור בקטגוריה של ברזים נשלפים. ברז נשלף למטבח מציע יתרונות רבים, אך הוא יקר יותר: הוא חוסך מקום, נוח להגיע איתו גם לפינות של הכיור והוא אלגנטי.

אם בוחרים ברז נשלף למטבח, צריך להחליט בין מצב זרימה אחד לבין שני מצבי זרימה. כמובן ששני מצבי זרימה מייקרים מעט את הברז, אבל הם גם הופכים אותו למאוד פונקציונלי. אז בעיקר בבתים גדולים או בשימוש של משפחות עם ילדים וסתם חובבי אוכל או קולינריה, ברז נשלף למטבח עם שני מצבי זרימה יכול להיות פתרון מעולה.

איזה שיקולים כדאי לבדוק לפני שבוחרים ברזים נשלפים?

ברז נשלף למטבח חייב להתאים לאופי הבישול שלנו: כמה שעות ביום אנחנו מבלים במטבח, האם אנחנו גם שוטפים כלים ידנית או משתמשים במדיח וכן הלאה. לאחר מכן, מן הראוי שנביא בחשבון את מסגרת התקציב ונחליט כמה כסף אנחנו מוכנים להשקיע. אם נרצה לקבל החלטה מבוססת ומושכלת, נוכל גם להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

התייעצות עם בעלי מקצוע לגבי המלצות על סוגים שונים של ברזים נשלפים עוזרת לנו לבחור בין הדגמים לפי כמה פרמטרים:

מפרט וחומרי גלם – ברזים שונים מיוצרים מחומרי גלם שונים. השאיפה היא למצוא ברזים שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן, לכן חומרי הגלם חייבים להתאים למים, לחות וכן הלאה. בשביל להשוות בין הברזים על פי המפרט וחומרי הגלם, בודקים את הנתונים המתוארים על ידי היצרן.

דגמי ברזים – כמובן שדגמים רגילים או של ברזים נשלפים למטבח הם לא היחידים שכלולים בסל האפשרויות. על קצה המזלג, ניתן להזכיר למשל ברזי סוללה שמותקנים ישירות אל תוך הקיר וישירות אל צינורות המים החמים והקרים או ברזי מיקסר שכוללים ידית אחת בלבד שבאמצעותה מערבבים בין המים החמים והקרים. לא משנה מה בוחרים, כדאי שבעלי המקצוע יסבירו לנו מה היתרונות והחסרונות של כל דגם.

עלויות התקנה – העלות המופיעה בקטלוג היצרן לא מתארת את סך כל ההשקעה הכספית שלנו בסוגים שונים של ברזים למטבח. אם נרצה ליהנות מהם בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב, רצוי להביא בחשבון את עלויות ההתקנה. אם למשל מדובר בדירה חדשה שאין בה תשתית או בבית ישן שעובר שיפוץ, העלויות עשויות להשתנות.

ההמלצה המתאימה עבורך: ורד – ברזים וכיורים

הקטלוג החדש של ורד – ברזים וכיורים יאפשר לך לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. עם כל כך הרבה לקוחות מרוצים ומעצבי פנים ממליצים, אנו בטוחים שנוכל למצוא גם עבורך את הברז הבא עבור המטבח. נשמח לעמוד לרשותך בהקדם האפשרי!