ברז מהווה כאלמנט חשוב ומשמעותי הן במטבח והן בחדרי האמבטיה.

כיום, כל מי שמחפש אחר ברזים עתיד לגלות מגוון רחב של חידושים,
אשר תורמים תרומה גדולה לברזים ומשפיעים הן על האיכות ועל העמידות והן על הנראות.


היכרות עם אותם החידושים תאפשר לבחור בסופו של דבר את הברז האופטימלי,
אשר ישתלב בצורה הרמונית עם חדר האמבטיה או המטבח וישרת את המשתמשים נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה.
היום, אנחנו רוצים להתמקד ולהכיר לכם מקרוב את קולקציית הברזים בציפוי PVD.


מה זה PVD ומהם יתרונותיו של החומר?

PVD (Physical Vapor Deposition ) מהווה למעשה כציפוי מתכתי, אשר מתבסס על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית ובא לידי ביטוי הן בעמידות גבוהה והן בנראות מרשימה.
מקורה של טכנולוגיה זו מגיע מנאס”א (אשר עשתה בו שימוש לצורך תוכניות החלל של).
הפלא הטכנולוגי שנקרא PVD מתרחש בתוך תא ואקום, בו למעשה מתבצע הציפוי החיצוני של החלקים השונים של הברזים.
שכבת ה-PVD הדקה והחזקה, אשר מהווה את התוצר של אותה הטכנולוגיה מתאפיינת במספר יתרונות מרכזיים ובין היתר: עמידות גבוהה מפני מפגעים שונים אליהם חשופים הברזים כמו: שחיקה, שריטות, מכות ואפילו קורוזיה.
היתרונות של ה-PVD הם לא רק פונקציונאליים אלא גם באים לידי ביטוי בנראות, כאשר, ניתן לבחור בין מספר גימורים שונים, כמו גם בין מספר גוונים שונים.

קולקציית ברזים בציפוי PVD

לפני שמתעמקים בדגמים השונים ומכירים כל אחד מהם בצורה מעמיקה, חשוב לציין שכל הברזים מגיעים ב-6 צבעים לבחירה ועם לא פחות מ-5 שנות אחריות על הציפוי.

רוז גולד מוברש pvd

אם אתם מעוניינים להעניק לחדר האמבטיה או למטבח מראה מעוצב, עדכני וייחודי אין כל ספק כי ציפוי רוז גולד מוברש pvd יכול לענות על מלוא הצרכים שלכם.
הנראות הייחודית והמרשימה של ברזים אלו, יכולה להשתלב עם חללים בסגנונות עיצוביים שונים ולתרום תרומה גדולה הן לנראות והן לאווירה.

זהב מוברש pvd
אין כל ספק כי ציפוי זהב מוברש pvd יהווה כבחירה המושלמת עבור כל מי שמעוניין ליהנות מחדר רחצה או ממטבח בעיצוב יוקרתי.
הבחירה בציפוי זה תאפשר ליהנות הן מעמידות ואיכות בלתי מתפשרת, המאפיינים את חומר ה-pvd והן ממראה יוקרתי, אשר מאפיין את צבע הזהב.

גרפיט pvd
גרפיט מהווה כאחד מהטרנדים החמים בעולם ברזים. שילוב בין שחור לאפור יוצר נראות מרשימה ואלגנטית, אשר בכוחה להשתלב בחדר האמבטיה (ולהקנות לו נראות אשר לא נופלות מזו של ספא) ובנוסף, היא גם יכולה להתאים למטבח ולתרום תרומה גדולה לעיצוב הנבחר ואף לשדרג אותו.
מיותר לציין שלצד יתרונות הגרפיט, הבחירה בציפוי זה תאפשר גם ליהנות מכל התועלות הרבות המאפיינות את ה-pvd.

ברזים נוספים שמומלץ להכיר

הברזים הבאים המהווים גם הם חלק בתי נפרד מהקולקציה, אמנם אינם מתאפיינים בציפוי PVD כמו קודמיהם, אבל גם להם יש לא מעט יתרונות ובראש ובראשונה, רמת עמידות גבוהה במיוחד – כך שאם אתם בחיפוש אחר ברזים לאמבטיה או למטבח חשוב שתכירו גם אותם:

שחור מט

אמנם לא מדובר בברז בציפוי PVD, אבל מכיוון שברזים שחורים הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי אהוד במיוחד, חשוב שתכירו גם אותו. חשוב לציין, שלצד הנראות המרשימה, רמת גימור זו מתאפיינת גם באיכות ובעמידות גבוהה – כך שתוכלו להיות רגועים שברז זה עתיד ללוות אתכם נאמנה לאורך שנים.

ניקל מבריק
נכון שבשנים האחרונות אנו עדים לעוד ועוד ברזים המתאפיינים בעיצובים מיוחדים וחדשניים. יחד עם זאת, גם נכון לשנת 2022, יש לא מעט אנשים אשר מעדיפים את הבחירה הקלאסית, אשר בכוחה להשתלב בצורה טובה עם כל סגנון עיצובי הן של מטבחים והן של חדרי אמבטיה ושירותים.
ברזי ניקל מבריק, הם לא רק הבחירה העיצובית הקלאסית, הם גם מתאפיינים באיכות ובעמידות גבוהה.

ניקל מוברש

את הגימור המוברש משיגים בצור כזאת: מייצרים את הברז בגימור כרום ובשלב הבא, הברז עובר הליך ליטוש, אשר מעניק לו למעשה, מרקם ייחודי ואיכותי.
אם אתם מתחברים לגימור המוברש ומבקשים לשלב אותו עם גוון קלאסי, אשר יאפשר לכם לשלב את הברז בכל חלל, תשמחו לגלות כי ברז ניקל מוברש יכול להוות ללא כל ספק כבחירה הנכונה בעבורכם.

טיפים נוספים לבחירת ברזים

בין אם אתם מחפשים ברזים למטבח ובין אם אתם תרים אחר ברזים לחדר האמבטיה או חדר השירותים, ההמלצה היא לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יסייעו לכם בביצוע הבחירה הנכונה והמתאימה – וכאמור, היצע האפשרויות הוא רחב ומגוון כך שהבנת הצרכים תסייע לכם למקד את החיפוש אך ורק בברזים הרלוונטיים.
בכדי להקל עליכם ולו במעט את הדרך להלן מספר טיפים ישימים אשר בכוחם להוביל אתכם לעבר הבחירה בברזים המתאימים:

הגדרת הדרישות והצרכים – נסו להגדיר בצורה המעמיקה ביותר את הצרכים שלכם מאותו הברז, הן הצרכים הפונקציונאליים, הן תכנון התקציב אשר יוקצה עבור אותה המטרה (כאשר, טווח המחירים של ברזים הינו גבוה במיוחד) והן בקשות עיצוביות – המטרה היא כמובן שהברז הנבחר ישתלב בצורה מרשימה עם הסגנון העיצובי אותו בחרתם למטבח או לחדר הרחצה וכמובן, יתכתב עם שאר האלמנטים אשר מהווים חלק מאותו החלל ובראש ובראשונה הכיור.

הסוגים השונים
 – ישנם סוגים שונים של ברזים, אשר לכל אחד יש את המאפיינים שלו. מומלץ להכיר את כל אותם סוגים להבין מהם המאפיינים הייחודיים שלו והתבסס על הפרמטרים הללו להגיע למסקנה איזה סוג של ברזים יכול להוות את הבחירה הנבונה.

רמת גימור – כאמור, ברזים יכולים להגיע במגוון רחב של גימורים, כאשר לכל גימור יש את המאפיינים ואת היתרונות הפרטניים שלו. כך לדוגמא, גימור מוברש נחשב כבעל עמידות גבוהה מפני כתמי מים וטביעות אצבעות. בנוסף, גימור זה יכול להשתלב בצורה הרמונית עם כיור נירוסטה. גימור כרום לעומת זאת מתאפיין בהיצע רחב ומגוון של אפשרויות, בגמישות עיצובית ובעמידות.

תחזוקה – בהליך בחירת הברזים חשוב לשים דגש גם על נושא הניקוי והתחזוקה, כאשר, ההמלצה היא להקפיד ולבחור בברזים אשר יטמנו בחובם תחזוקה פשוטה וכמובן, שיהיה ניתן לנקות אותם בצורה מהירה ויעילה.

מחיר – טווח המחירים של ברזים הינו רחב ולכן, לגובה התקציב אותו אתם מקצים עבור המטרה יכולה להיות השפעה משמעותית על הבחירה. לכן, בשלב הראשון כדאי להגדיר את התקציב ובשלב הבא, למקד את החיפוש אך ורק באותם הברזים אשר יתאימו לאותו תקציב.

היכרות עם החידושים השונים – בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לעולם הברזים עוד ועוד חידושים, אשר תורמים תרומה גדולה הן לנראות הברזים והן לעמידותם ואיכותם. לכן, לפני שבוחרים ברזים, ההמלצה היא להיחשף לכמה שיותר מאותם החידושים, מה שיתווה את הדרך לעבר הבחירה הנכונה.

לסיכום, הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, עולם הברזים מתחדש ומשתדרג לעיתים קרובות. ולכן, חשוב להכיר את כל אותם החידושים – אשר ציפוי PVD הוא רק דוגמא אחת להם והתבסס על אותו המידע לבצע בסופו של דבר את הבחירה המושלמת – אשר תשרת אתכם נאמנה לאורך תקופת זמן ארוכה.