מה המאפיינים של ברזים למטבח בסגנון רטרו?

 


ברז למטבח
 בסגנון רטרו למעשה יהיה ברז מעוגל וארוך. ברזים אלו אינם מרובעים אלא עגולים, מה שנותן אווירה הרבה יותר מעוגלת בחלל במטבח באופן כללי. כמו כן ברזי רטרו ידועים בגובה שלהם, לא מדובר בברז נמוך אלא בברז גבוה יחסית שאפשר להכניס תחתיו סיר בלי בעיה או ליהנות משטיפת כלים הרבה יותר נוחה. כמובן שיש חיסרון גם לברזים כאלו כיוון שהם דקים ומעוצבים מאוד ולכן אי אפשר לחבר להם ראש נשלף, מה שיכול להקל מאוד על הניקיון של הכיור או שטיפה של סירים.

 

למי יתאימו ברזים למטבח בסגנון רטרו?

ברזים למטבח בסגנון רטרו יכולים להתאים למגוון רחב של אנשים כאשר צריך לזכור כי ההתאמה צריכה להיות אישית על פי ההעדפה שלכם. אמנם יש את הדעה הרווחת שתמיד תרחף מעל ראשנו אם נבצע בחירה עיצובית מנוגדת אך בסופו של דבר אם אתם רוצים ברז רטרו איש לא יעצור בעדכם. מה שחשוב לזכור הוא שברז רטרו יהיה גבוה ומעוגל ואם יש לכם כבר סגנון אחר במטבח אולי כדאי בכל זאת לחשוב לבחור ברז אחר. ברזים למטבח בסגנון רטרו יתאימו לבתים מעוצבים במיוחד כי אז הוא יוסיף המון ויישתלב היטב בין כל העיצוב.

אלו אפשרויות קיימות בבחירת ברזים מסוג זה?

יש מגוון רחב של ברזים שיכולים להתאים למטבח שלכם אך גם אם תתמקדו בעיקר בברזים בסגנון רטרו תבינו מהר מאוד שהברזים הללו יכולים להיות הרבה יותר מגוונים ממה שנראה לכם. יש ברזים מעוצבים במיוחד בצבעים זהובים או צהובים, יש ברזיל לבנים ויש גם ברזים שחורים או אפורים אך אינם כסופים. הצבע הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיוון שצבע כסוף יכול להיות הרבה יותר משעמם אז מי שרוצה לגוון, זה הפרמטר לעשות זאת. כמו כן יש פרמטרים אחרים ששונים בברזי רטרו כמו הגודל, הידיות, מיקום ההתקנה שלו בקיר או בכיור וכן הלאה.

כמה עולים ברזים למטבח בסגנון רטרו?

ברזים למטבח בסגנון רטרו יכולים להיות יקרים יותר מברזים רגילים מכיוון שמדובר בברזים די יוקרתיים ומיוחדים. המחיר יכול לנוע בין 700 שקלים ועד 1200 שקלים בממוצע אך כמובן שתוכלו למצוא גם לא מעט ברזים יקרים או זולים יותר. הדבר החשוב ביותר הוא לזכור שלא תמיד יש יחס ישר בין איכות הברז לבין המחיר שלו אך בכל זאת כדאי תמיד לבדוק את אמינות הספק ואת תנאיה העסקה. יחד עם זאת כדאי לבדוק את התקן של הברז ואת האחריות.