איך משלבים פרקטיות, נוחות ואיכות לצד עיצובים מרעננים ויוקרתיים?  אצלנו בורד ברזים וכיורים תוכלו למצוא את כל זה – והרבה יותר.

איכות היא השקעה לטווח הארוך

היום כבר לא צריך להתפשר בין עיצוב לבין איכות, ובטח שלא ביניהם לבין הפרקטיות והנוחות שלכם. וזה בא לידי ביטוי בכל המדדים – אביזרים סניטריים איכותיים גם יוצרים אווירה נעימה ומשתלבים בעיצוב, וגם יהיה לכם נוח להשתמש בהם בכל יום, וכמובן לנקות ולשמור עליהם לאורך שנים. בין אם זו מערכת של ברזים שניתן לכוון כך שתתאים לגבהים שונים, ובין אם זה מושב אסלה נשלף טריקה שקטה שהוא גם נוח וגם בטיחותי לשימוש, אסלה זו נשלפת בלחיצת כפתור אחת קטנה ועובדה זאת הופכת אותה להרבה יותר קלה לניקיון, .

בנייה או שיפוץ של חדר האמבטיה הוא דבר שעושים לעיתים רחוקות (וטוב שכך, אנחנו יודעים. שיפוץ זה תמיד כאב ראש). וכדי שתהיו מרוצים מהבחירה שלכם במשך השנים הבאות, מושב אסלה שמיוצר בסטנדרטים גבוהים ומחומרי גלם איכותיים. כך אתם תקבלו את הדברים הטובים ביותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

אביזרים שמתאימים לכל המשפחה

מובן מאליו שחדר האמבטיה צריך להיות נוח בשביל כל בני המשפחה, גם מבוגרים וגם ילדים ופעוטות. למשל אחד הפתרונות האלגנטיים ביותר הוא מושב אסלה נשלף טריקה שקטה שמיועד לכל המשפחה, ובנוי כך שהוא כולל גם מושב אסלה בקוטר קטן יותר שמותאם לילדים קטנים. מומלץ לבחור בדגם שכולל גם טריקה שקטה ואפשרות של שליפה ופירוק בלחיצת כפתור, בגלל שהאפשרויות האלה יותר בטיחותיות עבור ילדים קטנים, אבל גם שומרות על מושב האסלה לאורך זמן וגם מאפשרות לכם לנקות את האסלה בצורה הרבה יותר קלה ונוחה. וכמובן שכאשר יש מושב אסלה אינטגרלי שמיועד לילדים זה תורם מאוד לתחושת העצמאות והמסוגלות של הילדים, ומקל עליהם להתרגל לאסלה ‘של גדולים’.

את אותו קו מחשבה נמשיך גם לבחירה של אביזרי המקלחת או האמבטיה עצמה, כאשר יש היום מערכות מקלחת שמאפשרות לכוון בקלות את הגובה של המזלף ואף לשלוף אותו ולכוון לאן שרוצים. כך שגם הילדים יוכלו להתקלח בקלות ואתם תהיו רגועים שהמקלחת נעימה בשבילם וגם פרקטית, ואין יותר תירוצים לקיצורי דרך.

למגוון האסלות שלנו הקליקו כאן >>

ההנאות הקטנות

אחרי שהחלטתם על הסגנון שאתם אוהבים ורוצים לעצב לפיו את חדר האמבטיה, ואחרי שבחרתם את הדגמים עם התכונות הפרקטיות כמו מושב אסלה נשלף טריקה שקטה, או מערכת מקלחת שניתן לכוון ולהתאים לכולם – זה הזמן לעשות את הבחירות הקטנות והכיפיות, של הדברים המפנקים באמת כמו המערכת למקלחת שתכלול את המזלף, ראש גשם ואפילו ג’טים מצדדים. כך תהיה לכם שליטה מלאה על עוצמת הזרם, הכיוון והגובה. תוכלו ליהנות ממקלחת קצרה וזריזה או מרחצה ארוכה ומפנקת ואפילו לעצום לרגע את העיניים ולדמיין שאתם עומדים מתחת למפל באמזונס.

ולצד הכלים הסניטריים האיכותיים שבחרתם אנחנו ממליצים לשלב גם פריטים שהם נטו בשביל העיצוב ובשביל הנפש כמו עציצים, נרות ריחניים, מגבות ידיים קטנות בצבעים מיוחדים וכל דבר אחר שאתם אוהבים ויהיה לכם כיף להסתכל עליו. חשבו על עיצוב חדר האמבטיה בתור הזדמנות ליצור פינה קטנה ורגועה שהיא רק שלכם.

מעוניין אתכם להציץ על קולקציית הברזים שלנו? הקליקו כאן >>